Powered By Blogger

luni, 1 februarie 2021

PE ULTIMUL DRUM - 28 ianuarie 2021

            La înmormântarea care a avut loc joi, la Biserica din Deal, de la Văleni-Dâmbovița, au participat:

1.    Dan Popescu, care a ajutat-o, logistic, pe Dorela, la preluarea cosciugului de la Spitalul din Pitești;

2.    O echipă din partea Salvamont Dâmboviţa, formată din Doru Deaconescu, Mitică Stoica, Ion „Rățoi” și Ciprian Axinia;

3.    O echipă din partea Chindiei, formată din Nicu Posta, Petrică Porumb, Nini Porojan și Gică Burlacu.

Am participat cu toții la slujba religioasă desfășurată (în cadru restrâns, vreo 10-15 persoane) în curtea bisericii. Fiindcă era un preot relativ tânăr care nu îl cunoștea pe nea Mirică, a citit, (surpriză!), un articol apărut în mass-media locală.  Apoi am fost rugați să ajutăm la căratul coșciugului spre groapă și la manevrarea lui în interiorul acesteia.

La final, am cântat două strofe din Imnul Bucegilor, am ajutat la fixatul crucii de lemn, a tabloului și a unor simboluri de munte (floare de colț din Cheile Bicazului, din partea AEFC și un montaniard bavarez, împodobit cu imortella, din partea Chindiei). Simboluri... Florile naturale au fost puse într-o frumoasă vază de lut, adusă de Nini Porojan, ca un omagiu pentru frumoasa și speciala lui prietenie cu Nea' Mirică.

Am transmis Dorelei, atât cât se putea în acel cadru general, mesajele primite pe postări, pe telefon, pe email, pe mess, din partea tuturor, fără a da nume proprii, tocmai în ideea de a nu omite pe cineva.

Am însoțit pe ultimul drum un Om bun!

Dumnezeu să te odihnească în pace, Nea' Mirică!

Nicu Posta 

P.S. Pozele au fost făcute, ad-hoc, de Gică și Nini.

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu